Title: Orders from Bodyline

Heh, kaveri oli suositellut Bodylinea, sillä olen halunnut vaihdella omia hiustyylejäni yllättävän useasti. Nyt aluksi tilasin pari peruukkia sieltä, ehkä myöhemmin vaatteita ja/tai lisää peruukkeja. Aloitetaan nyt sillä, että tilasin wig 012 ja wig 053.

Heh, my friend recommended Bodyline, because Ive wanted to change my hair styles quite often. Now at first I ordered couple of wigs from there, maybe later clothes and/or more wigs. Lets start with that I ordered wig012 and wig053.

Tällä hetkellä peruukit ovat jossain vaiheessa postia, tulossa kotiini jossain parin päivän sisällä. Mistä tiedän tämän? Siksi, että bodyline tarjosi tracking systeemin. Sinäänsä hyödyllistä, mutta samalla kyllä tulee katsottua varmaan ainakin kymmenen kertaa päivässä, missä vaiheessa peruukit ovat tulossa. Sitten vielä tuotekuvat bodylinen sivuilta:

Currently the wigs are somewhere in post office, coming to my home within cople of days. How do I know this? Because bodyline offers a tracking system. Its kind of useful, but at the same time I watch like 10 times a day where the wigs are going. Also some product pictures from bodyline site:

w012-2-normal.jpg 

 Linkki. <- klikkaa / click for a link

Ensimmäinen peruukki olisi sitten tämän näköinen.

Siinä on pitkät hiukset ja se on yleisesti kehuttu hiustyyli Bodylinelta. 

Väri oli hankala valita, mutta lopulta päädyin sävyyn         lightbrown 7

First wig would be this looking.

It has long hair and its very popular and recommended style from Bodyline.

Color was hard to pick, but eventually I chose the color lightbrown 7.

  

 

 

 

 

 

 

w053-2-normal.jpg

 

  Linkki. <- Klikkaa / Click for a link

Toinen peruukkivalinta olikin sitten ystäväni suosittelema, sillä päätös oli hyvin vaikea. 

Hiukset ovat tässäkin peruukissa pitkähköt, mutta myös nätisti laitetut hiukset. Tästäkin oli  netissä ihan hyvät arvostelut, mitä nyt kuulemma muotoilu ei ole niin tarkka.

Otin värinä pitkän päätöksen jälkeen sellaisen, jonka toivon olevan samantyyppinen kuin kuvassa, eli gradation 5. 

Other wig choice was the one my friend recommended, because the choice was hard.

In this wig the hair are also long~ish, but very prettily done. There were also reviews about this wig, even though the doing for the hair isnt exactly the same as original picture.

I took as a color after long decision gradation 5, which I hope to be same looking as in the picture, or at least something like the picture one.

Peruukit tulevat minä päivänä tahansa ja lupaan ottaa niistä kuvia.

The wigs might come any day soon I promise to take pictures of them.

Sain myös opinnäytetyön valmiiksi kouluani varten, tai ainakin uskon niin. Nyt lähetin sen eteenpäin muutamille ihmisille, joiden toivon arvostelevan työni. Loppuviikosta lähetän sen opettajalle, joka antaa työstäni lopullisen arvosanan. Ainakin olen päässyt työtaakastani eroon ja pitäisi vielä saada pääkaupunkiseudulta itselleni soveltuva harjoittelupaikka. Kyselin Morticiasta ja luvattiin antaa vastaus nopeasti, mutta vieläkin odotan tuloksia. Ainoa, josta joudun enää huolehtimaan, on pari tulevaa koetta ja työharjoittelupaikka.

I also finished my thesis for school, at least I believe so. Now Im going to send it forward to some people, which I hope to criticize my job. By the end of the week I will send it to the teacher, who gives the final grade for it. At least Ive got rid of some job that has to be done, but still I have to get myself an internship around Helsinki area. I asked about the Morticia and they promised to answer quick, but Im still waiting for results. Only thing that I have to be worried about, are couple of incoming exams and internship place.

Hieman lyhyempi viesti tällä kertaa, mutta siinä olikin sitten pääasiat. Juu, ja poikaystävän kanssa tuli kaksi kuukautta täyteen, joten taas yhteinen päivä Animen katsomisella. Tutustutin hänet animeen, joka johtaa siihen, että hän haluaa katsoa kanssani lähes kaiken jonka olen jo katsonut. Mikäpä siinä, katsomani sarjat olivat ihan jees. Esimerkkinä Death Note, Swords Art Online, Naruto ja hän haluaa katsoa Bleachin, mutta itse en siitä niin piittaa.. Kai se on pakko. Bwahaha. 

A little shorter message this time, but those were the main things. Yeah and I got two months full together, so Anime day up ahead. I got him to know with Anime, which lead to that he wants to watch all the animes Ive watched together with me. Why not, the ones I watched were okay. For example Death note, Swords art online and Naruto. He also wants to watch Bleach, but I dont really care for it.... I guess I have to. Bwahah.

Ciao!