Title: Young adult -movie and cleaning

Young%20Adult-normal.jpg Noin. 

 Alright.

 Aloitetaan siitä, että katsoin Young Adult -elokuvan siivotessani. Jotkut asiat olivat ihan okei, joskus jumituin sängyn päälle katsomaan, mutta useimmiten elokuva ei       niin kauheasti kiinnostanut. Se oli hieman tylsä paikoittain, mutta menetteli. 

Lets begin that I watched a movie called Young Adult while I was cleaning. Some parts were okay, sometimes I got stuck on my bed watching the movie, but sometimes it really didnt interest me at all. It was partly boring, but I watched it to the end.

 Idea oli teinimäinen, perus hömppäkomedia, jossa on nainen joka tykkää miehestä ja  mies, joka ei sitä tajua. Blablabla. 

Idea was a total teenager movie, usual stupid comedy where a woman likes a man and man who doesnt understand it and blah blah blah.

Tässä tapauksessa mies on oikeasti jo naimisissa toisten naisen kanssa, ja tämä blondi nainen haluaa kyseisen miehen. Mahtavaa. Ja tosiaankin, naimissa olevalla pariskunnalla on nyt vauva.

In this case the man was actually married with another woman and this blonde woman in the picture wanted the married man. Amazing. And the married couple has a baby.

 Elokuvassa on myös sellainen "lihava nörtti", josta olen lievästi jopa kiinnostunut. Olen  aina ollut hieman nörtteihin kiinnostunut, mutta en voi auttaa emohiustyylien ihailuja  pojilla.

In the movie there was this "fat geek" which who I was actually slightly interested in. Ive always been into geeks but I cant stop admiring the emo hair styles on guys.

Olen kai siinä tapauksessa hieman perusteini.

I guess in that case I am kind of an normal teen.

Tarina oli kylläkin enemmän elokuvassa todentuntuisempi kuin jokin toinen teinihömppä. Siinä näytettiin myös epäonnistumisia, mutta kai se tylsyydestä menetteli.

Though, the story also was more realistic than other teenager movies. There were shown mistakes and failures, but I guess the movie was okay for a bored person.

Katson itse lähes kaikenlaisia elokuvia ja siivotessa on hyvä laittaa elokuva päälle, jotten tylsisty kuoliaaksi. Tämän elokuvan lainasin kylläkin kirjastosta. 

I watch almost any kind of movies and while cleaning I like to put on a movie, so I wont get bored. This movie I rented from a library though.

Elokuvassa oli kyllä mielenkiintoisia näyttelijöitä, jotka näyttivät osaavan asiansa. Musiikki toimi ihan hyvin, mutta en voinut olla tunnistamatta yhtä hittiä.. Linkin laitankin sitten loppuun. Sen version, jonka itse tunnistan. 

The movie had a quite few interesting actors, who knew what theyre doing. At least it looked like it. The music worked out fine, but I coulndt be without regonizing one song... Ill put the link to the end. The version, that I regonized from it.

Jos totta puhutaan, en kyllä täydellisesti osaa kuvailla elokuvia, mutta jos arvosanoja annetaan niin saisi tämä elokuva probably 3 tähteä viidestä, hädin tuskin. Luultavammin 2.5 tähteä sopii paremmin tähän elokuvaan. 

If you want me to be honest, I cant really descripe movies well, but if Id be giving grades here, then this movie probably gets a 3 stars out of 5, barely. I think 2.5 stars would be more suitable for this movie.

Ja viimeiseksi, siivosin sen takia, että menen hotellille pariksi yöksi. Miksi? Koska remontti. Taloyhtiö päätti vaihtaa jokaisesta asunnosta ikkunat ja listaukset, jotta asunnot olisivat lämpimämpiä. Näin ollen, joudun siivoamaan tavaroita jne. pois tieltä, jotta työntekijät eivät niitä likaisi. Ja normaalisti olisin nyt koulussa, mutta en usko nenäni sitä sallivan. Mutta yritän mennä loppupäivästä kouluun, saa nähdä miten se toimii. Mutta nyt, siivous jatkukoon.

And last, I cleaned because I have to go to hotel for couple of nights. Why? Because renovating. Household decided to change the windows and all that stuff in apartments, so theyd be warmer. So, I need to clean all the stuff away from the roads theyre gonna walk, so they wouldnt make them dirty. And usually Id be right now at school, but I dont think my nose lets me. But I will try to go to school during later of the day, will see how that works out. But right now, I shall continue cleaning.

Ja tässä linkki videoon!

Link for the video above.