Title: Well, maybe a little forced posting

Yleensä ei kyllä huvittaisi kirjoittaa, jos ei ole kauheasti mitään kirjoitettavaa. Kai se on pakko jotain tähän kohtaan nyt repäistä, että koulutyö saisi jotain kunniaa.

Usually I wouldnt bother to write when there is nothing to write about. I guess I have to at thispart to write something, so the school project gets some glory.

Tosiaankin, otin yhteyttä youtuberiin, Shane Dawsoniin. Suoraan sanottuna se oli aika hankalaa, mutta tein sen kuitenkin. Laitoin viestin ja kehuin sen videoita, sitten huomautin että olisikos sillä vinkkejä laihduttamiseen. Ite haluan kovasti laihtua ja haluan saada aikaiseksi sitten jotain tuloksiakin.. Koska alan olla kyllästynyt omaan ulkonäkööni ja vaatevalintaan.

So yeah, I contacted a youtuber, Shane Dawson. In my opinion it was kind of hard, but I did it anyway. I sent him a message where I told his videos are great and that does he have any hints for losing weight. I really want to lose weight and gets some nice results... Because Ive started to get sick of my own looks and my choises for clothing.

Siis kun, haluaisin itse ostaa vaatteita Cybershopista ja Morticiasta, mutta eihän niiden housut edes mahdu miun takapakista ja paidat on kauheen tiukat noista kahdesta etupuskurista. Jep, aika lailla miun elämä. 

Like when I want to buy clothes from Cybershop or Morticia, the pants dont even fit from my ass and shirts are really tight because of the twins in front. Yep, pretty much like my life.

Ei pelkästään noissa kaupoissa, mutta ihan muissakin. Toki olen värjännyt hiukseni mustasinisiksi, meikkejä en halua tunkea naamaani (en halua, että iho pilaantuu), mutta vaatetus ei vastaa ihan haluamiani asioita. 

And not only in those stores, but in others too. Ive of course dyed my hair black and blue, I dont want to put make up on my face (dont want that my skin gets ruined) but clothing doesnt fit what I want.

nimet%C3%B6n-normal.jpg

Aloitin juuri tänään karkkilakon.. Ehkä vähän ajan päästä vedän sen täydelliseksi herkkulakoksi (no ice cream, no nothing). Entinen ennätys 3kk, pääsenkö parempaan? 

I started candy strike today... Maybe later on I push it to full treat strike (no ice cream, no nothing). My last record was 3 months, can I get better?

Ja aloitin myös Remember Me -pelin pelaamisen, jota tosin pääsen harvemmin pelaamaan. Pitäisi keskittyä opinnäytetyön tekoon ja työharjoittelupaikan saamiseen, mutta into vaan ei riitä. Pakko se kyllä on, nimittäin haluan liiketalousopistosta AMK:hon ja se vaatiikin sitten vähän enemmän työtä. Mutta silloin ainakin olisi joku ala, jota haluan opiskella.

And I started to play a game called Remember Me, but I rarely get to play. I should work on my thesis and getting an internship place, but I just dont find the eager. I really have to though, because I want from Business School to University of Applied Sciense and it needs a lot more work. But then I'd at least have a subject and a career what I really want to study.

Mutta hei, tänään se oli tässä, hieman lyhyt ja mahd. tylsä, mutta ei tänään oikein tapahtunut mitään as I said. 

But hey, today this was it. Little short and probably boring, but nothing happened today as I said.